Gratis toegang nationaal concours voor deelnemers ringsteken Norg

Op zaterdag 2 juli 2022 om 19.00 uur organiseren wij het traditionele ringsteken met aanspanningen in het centrum van Norg. Daarvoor zoeken wij nog een aantal deelnemers. Immers, zonder deelnemers geen ringsteken! Voor iedere deelnemende combinatie liggen twee toegangskaarten voor het Nationaal Concours op 26 juli 2022 klaar. Een win-win situatie dus! Eerst een avond genieten van een gezellige avond ringsteken waarbij u als deelnemer het stralende middelpunt bent. En daarna een heerlijke middag en avond kijken naar de prachtige tuigpaarden, Friezen en Hackney’s op de sportvelden van Norg. Wilt u meer informatie of wilt u zich opgeven? Stuur dan vóór 15 juni 2022 een mail naar info@stichtingnorgermarktconcours.nl of bel naar 06-15335598.