Norger vlag

In het verleden huisde in Norg het VVV ‘Vereniging voor Volksvermaken’. Na een bezuinigingsronde werd de VVV Norg opgeheven/verplaatst/gefuseerd met Roden.Met het verdwijnen van VVV Norg naar Roden verdwenen ook de Norger vlaggen. Waar zijn deze nu? Niemand die het weet.

Daarop besloot Stichting Norgermarkt Concours de Norger vlag nieuw leven in te blazen.

Een fabrikant in de vorm van Norger ondernemer/zakenman Harry Koops werd bereid gevonden om de vlag voor ons te fabriceren.

De stichting zou het fijn vinden als inwoners en ondernemers uit Norg de Norger vlag aan hun woninge/bedrijfspanden hangen tijdens sportwedstrijden, cultuurdagen en andere evenementen die in Norg georganiseerd worden.

Ook voor Norger ondernemers zou het een uitgelezen kans zijn om te laten zien dat ze trots zijn in Norg hun zaak te mogen hebben. Met een Norger vlag aan de gevel van hun zakenpand dragen ze dit uit.

Wie kent hem nog?

Foto van de nieuwe Norger vlag — Stichting Norgermarkt Concours biedt deze aan/overhandigen aan de Boermarke

U kunt in het bezit komen van zo’n Norger vlag.

De Norger vlag kost EUR 30,00.

Meer informatie kunt u krijgen via:

📧 penningmeester@stichtingnorgermarktconcours.nl

📞 06 8666 8194

Wat zou het mooi zijn als ons Norg volhangt met Norger vlaggen tijdens alle Norger evenementen. Laat zien dat u trots bent om inwoner te zijn van ons mooie Drentse brinkdorp.

Hang de vlag aan uw woning tijdens de feestvierdaagse, tijdens de uitvoering van de Vooruitgang, tijdens de thuiswedstrijden van GOMOS, tijdens het ringsteken, tijdens de vele fietsevenementen, tijdens het Nationaal Concours…tijdens…u kunt dit zelf invullen.

Wij wonen in een prachtig dorp, daar mogen we met recht trots op zijn.