23 combinaties in de baan bij het ringsteken

Maar liefst 23 combinaties hebben zich opgegeven voor het ringsteken op zaterdag 2 juli 2022 in Norg!

Om 19.00 uur begint het spannende en kleurrijke paardenevenement in het centrum van Norg, georganiseerd door Stichting Norgermarkt Concours. Dat wordt weer een ouderwets gezellige avond voor jong en oud!

De combinaties stellen zich eerst tijdens een voorstelronde aan u voor. Waarschijnlijk heeft u als publiek dan al uw oog laten vallen op één of meerdere combinaties die u heel speciaal vindt. Houdt die nummers in de gaten, want u heeft als publiek deze avond een belangrijke taak!

Tijdens de wedstrijd rijden alle combinaties 3 rondes waarbij zij zoveel mogelijk punten verzamelen. Na 3 rondes wordt de winnaar bekend gemaakt………….. of volgt er een barrage! Want wanneer er meerdere combinaties met het hoogste aantal punten zijn wordt er nog een spannende barrage gereden op punten én tijd.

Maar er zijn meer prijzen te verdelen. U beslist namelijk als publiek wie de publieksprijs krijgt! Een stembriefje kunt u vinden in de Norger Courant van deze week. Ze zijn tevens verkrijgbaar tijdens het evenement zelf. Dit briefje kunt u na de eerste ronde deponeren in de emmers bij de jurywagen. Na de tweede ronde worden de stemmen geteld. De combinatie met de meeste stemmen wint de publieksprijs. En onder degenen die op de winnende combinatie hebben gestemd wordt ook een mooie prijs verloot.

Alle reden dus om op zaterdag 2 juli om 19.00 uur naar Norg te komen!

Nr.Naam Rijder/MennerNaam StekerNaam Pony/Paard
1Jan MuggenTina MuggenMadelief