Afscheid van Niels Dam

Op 20 oktober 2023 kwamen we als bestuur bijeen voor een bijzonder moment – het afscheid van Niels Dam. Na 7 jaar van trouwe dienst heeft Niels kwamen er andere uitdagingen op zijn pad, waardoor hij het niet meer kon combineren.

Niels was niet zomaar een bestuurslid; hij was een belangrijk fundament van ons team, die met passie en vastberadenheid zijn rol vervulde. Zijn inzet en toewijding hebben een onuitwisbare indruk achtergelaten en zijn bijdragen zullen nog lang resoneren binnen de stichting.

Om dit hoofdstuk af te sluiten en Niels te eren voor zijn inzet, kwamen we bijeen voor een gezellig diner. Het was een avond vol lachende gezichten, herinneringen ophalen en het delen van waardering voor Niels’ bijdragen aan onze evenementen.

We bedanken Niels voor zijn onvermoeibare inzet en wensen hem het allerbeste voor zijn toekomstige avonturen!